måndag 14 mars 2011

Jack is back!

Idag var jag äntligen tillbaka till jobbet och ingen var gladare än jag. Isoleringen, som ni har förstått, var ingen hit. Om jag får slippa så gör jag helst inte om det. Annars var ungarna överspelta och skitglad över att jag var tillbaka och det känns faktiskt lite varmt i hjärtat att man varit saknad.

Dock kommer denna vecka vara översmockad med möten. Imorgon har jag först en sväng på förmiddagen med en kollega då det ska planeras inför onsdagens möte och sen på eftermiddagen borta på kontoret. Dit jag alltså inte hittar. Med tanke på att jag vet hur jag inte ska gå nu så borde det öka chansen att jag går rätt. För säkerhetens skull så föreslog en kollega att jag skulle ha en lapp på min jacka där det står; "Tillhör förskolan blabla, adress och telefonnummer till ansvarig". Möjligtvis sätta en hundpejl på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar