tisdag 8 mars 2011

Trippel Sivdag

Idag är det trippel Susannedag (fettisdag=Susanne älskar semlor, internationella kvinnodagen=Susanne är kvinna och älskar kvinnor samt så är det den stora SIV-dagen). Denna högtidliga dag spenderar jag med att hittills inte varit under 38 grader på febertermometern. Jag mår faktiskt riktigt dåligt helt ärligt. Har endast varit uppe två gånger i dag från sängen och då blev det så äventyrligt så jag blev tvungen att sova fyra timmar konstant efter. Inte okej.

Hon den där "zombiefilmstjejen" som jag från och med nu kommer kalla "civilingenjören" var gullig och ringde mig på förmiddagen. Dock så var hon lite bitter över ett för mig gulligt sms som jag skickade till henne igår. Jag skrev; "Jag skulle ha föredragit att myst med dig än att ligga här med feber". Och hon svarade; "Tack för att du föredrar mig framför feber". Varför har vissa tjejer så svårt att bara ta komplimanger?

Nä, nu ska jag ta en paus från rasten och vila lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar