måndag 7 mars 2011

Zombieförkylning

Jag har gått och blivit sjuk. Nu sådär rejält sjuk. Så pass att jag legat i sängen i 9 timmar utan att lyckats tagit mig upp och trots 7 alvedon så har jag fortfarande feber. Men ändå så går det ingen direkt nöd på mig för jag har pensionärsGudrun här. För en halvtimme sedan tvingade hon upp mig för att äta en omelett som serverades med keso, tomater och svartvinbärssaft. Hon vill inte att jag ska magra av totalt. Sen så kollar hon till mig lite försiktigt var fjärde timme så jag inte gått åt. Nä men det är faktiskt skönt att bli lite ompysslad.

Såhär med facit på hand så kanske jag skulle ha tagit det lugnt igår och inte följt med till Kista och shoppat med Fia, Markus, Melvin och Sofie då jag kände mig lite hängig. Och jag kanske inte skulle ha dragit iväg till någon tjej med kanelbullar för att störa henne en stund i tentapluggandet. Fast som ändå värt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar