fredag 21 januari 2011

Zombiebomull

Ganska så lite som krävs nu. Ett glas vin och jag är liksom på nivån packad, däckad och odräglig. Jag gick och la mig innan jag skämde ut mig totalt. Nä men trött är jag och är i begynnelsen av någon slags sjukdom också som jag dragit på mig under veckan. Zombiehosta, kanske. Fan, jag blev sjuk till slut ändå.

Imorgon vid tolv ska jag träffa lägenhetskillen. Ta en fika och möjligtvis, beror lite på vad han känner för, bli styckmördad efter. Men vi låter det ske spontant. Skämt åsido, jag är inte direkt orolig för denna man men däremot så har jag fått mina förmaningar av vissa att jag bör ändå vara försiktig. Och det är ändå bra att de säger sådana saker för jag känner mig själv mycket bra (levt med mig själv i snart 25 år! Helt SJUKT!) och jag vet hur naiv och blåögd jag är kring människor. Jag tror i princip att varje person jag möter är snäll som bomull. Sådan är jag och inget fel med det. Men jag måste inse att även bomull kan man sätta i halsen, kvävas och dö. All bomull vill inte än väl.

Nä gud vad lullig jag är. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar