torsdag 13 januari 2011

Lillgumman

Nackdelen med att sova eftermiddag/kväll som jag gjorde nu är att blir ju som svårare att sova sen. Men lugnt, behöver inte kliva upp förrän klockan sex imorgon så jag får sova ut. Trodde för övrigt aldrig i mitt liv att jag någon gång skulle likställa "att kliva upp klockan sex på morgonen" med "sova ut".

Det jag är lite bitter över är att då jag väl för första gången denna vecka är uppe efter klockan tio, då ska visst alla andra lägga sig tidigt. Så det har ju inte funnits någon jag kunnat kvällsfilosofiera med. Ostyriga människor!

Annars, saknar lillgumman. Alltså Bira. Försöker inte tänka på henne så mycket. För jag tycker verkligen det är jobbigt att inte ha henne med mig. Men jag får ta det för vad det är tills det är något annat.

3 kommentarer:

  1. Bira kan få bo med Clemens, Melvin, mig och Markus så du kan hälsa på henne (mig) ofta!

    SvaraRadera
  2. Haha, tänk på vad du lovar nu för jag skulle kanske tycka det är en bra idé :P

    SvaraRadera
  3. Det enda som inte gör det till en sjukt bra idé är krånglet om vi far bort. Men det hade varit bra mysigt med Bira hos oss, hon är ju så go!

    SvaraRadera