lördag 29 januari 2011

Tillfälligt internet

PensionärsGudrun har nu skaffat ett tillfälligt internet till mig tills jag får det "riktiga". Det enda som krävdes var att säga den magiska meningen; "Det skulle vara jätte bra om du kunde fixa internet så fort som möjligt så jag kan betala hyran".

Annars var det trevligt igår hos Sofie i hennes mysstuga. Hon bjöd på tacos och vin. Dock skulle jag aldrig rekomendera kombinationen färga ögonfransar och vin. Men blir ju relativt påverkad efter något glas och då hålla på med någon liten borste med färg på vid ögat....det svider!

Är hemma i Hässelby men om någon timme drar jag in till stan där jag ska möta upp Alexandra och en bög vid namn Jocke som jag träffade första kvällen jag var ut i sthlm. Jag är rätt så trött och rätt så sjuk men någon öl och sen får man se vad som händer. Det faktiskt bästa med sthlm och utgång är att man aldrig behöver direkt känna någon stress om när man ska ut. Jag sitter hemma nu och är så ofixad som man kan bli men whatever. Man hinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar