söndag 2 januari 2011

Saftig fråga

Min blivande chef sa att jag kunde ringa nu i veckan om jag hade frågor om tjänsten. Jaha. Det sätter ju verkligen en press på mig att ringa och ha sjukt pedagogiska och intelligenta frågor att ställa. Alltså jag har ju frågor, men det är typ B-frågor som t.ex. om jag borde ta med mig mina skridskor om barna vill åka eller inte eller vilket nummer det är på bussen som stannar där utanför. Men det känns som jag borde komma med någon sådär saftig pedagogisk fråga som får dem ramla av stolen. Jag får fila på detta inatt.

2 kommentarer:

  1. Eller så kan du vara lite mystisk, typ "Hur låter det när man klappar med bara en hand?"

    eller...

    Vad är det som går och går och aldrig kommer till dörren?

    Uh-hmm! Där har vi frågor som darrar av respekt!

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Ja men det låter ju verkligen som sådana där käcka frågor som de vill att man ska ställa. Bra jobbat!

    SvaraRadera