söndag 16 januari 2011

Boende nummer fyra

Installerad på Stockholmsboende nummer fyra i raden hos morbror och hans familj bestående av fru Jessica och lillkusin Ella. Jag känner verkligen att flytta omkring har som blivit min grej. Om någon skulle fråga vem jag är så skulle jag säga; "Jag är en flyttare". Men här blir jag kvar tills jag får lägenheten på Kungsholmen. Den förhoppningsvis får jag tillgång till väldigt snart. Jag behöver den, för att få lite rutin i livet igen.

Annars har det varit en utomordentligt trevlig helg då en stor del av släkten var ner hit med mamma, mostrar, mormor, kusin och några till. Ella fyllde ett år igår och det skulle firas rejält. Först med tårta och sådant men sen när barnen var nattade så satt vi uppe med vin och pratade på till klockan två på natten. Riktigt trevligt men jag var egentligen rätt så trött och kanske skulle behövt sova mer än vad jag gjorde.

Denna söndag blir väl relativt lugn nu då alla har farit. Tänkte tvätta lite kläder eftersom allt jag har med mig är skitigt. Imorgon är det dags för arbetsvecka nummer två. Denna onsdag har vi möte återigen fast denna gång med middag och lite "lära känna varandra"-grejs. Till mötet så skulle alla ta med en personlig sak som skulle säga lite vem man är som person. Jag har ingen aning om vad jag ska ta med mig. För det första så har jag inga saker med mig förutom kläder och för det andra så kan jag inte komma på vad som skulle kunna beskriva mig. Kanske köper en chipspåse och visar upp? Jag gillar chips och ibland kan mitt hår vara fett.

2 kommentarer:

  1. Ta med en bild på Bira såklart..........
    det är ju henne du älskar mest.

    SvaraRadera
  2. Nåå lillBiris. Självklart ska jag ha med en bild på henne.

    SvaraRadera