måndag 3 januari 2011

Det som mest troligt händer 2011

Satt uppe halva natten och läste igenom styrdokumenten inför jobbet. Kom inte på någon saftig fråga tyvärr. Kanske jag ändå tar något av de alternativ Vickis tipsade om. För övrigt är jag så extremt lycklig och tacksam över jobbet och allt annat. Jag längtar faktiskt tills jag får börja. Dock ser jag mer fram emot rutinerna.´Usch vad trött man ska vara i början.

Jag har inga nyårslöften för detta år. Eller jo, fast det är mer som mål jag ska uppnå. Först ska jag försöka hinna med så många konserter och utställningar som möjligt. Kaizers Orchestra 18 mars är som redan givet och sen vill jag fruktansvärt mycket gå och se Robyn också i slutet av mars men behöver något sällskap dit. Sen ska jag vad jag lovat dra iväg på en 3 veckors backpackning med Vickis i höst. Minns inte riktigt vart Vickis sa att vi skulle men jag har för mig att det var resa runt i Sydamerika...? Jaja, åker till Florida först sen får man se vart det bär av. Vidare så har jag som mål också att försöka hålla mig singel. Men om jag känner mig själv där så lär jag på min höjd kunna hålla det i en månad. Som jag och några kompisar snackade om, det som mest troligt händer 2011 är att jag är förlovad innan sommaren. Omöjlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar