söndag 30 januari 2011

Första kramen

Försöker kolla på fredagens avsnitt av På spåret, som jag missade, via SVT Play men det går inte så bra. Det buffrar, konstant. Så nu ska jag låta det buffra i fred ett tag.

Idag har jag haft en riktigt bra söndag. Vaknade där vid elva. Funderade vad jag skulle göra av dagen och bestämde mig för en liten upptäcktsfärd. Drog iväg med tunnelbanan och stannade lite på olika ställen efter vägen. Gick upp, strosade omkring på gatorna i "vårsolen" och kollade som bara runt omgivningarna. Gick på café. Mhm, typ så. Det har varit så mycket människor omkring mig nu i de senaste veckorna så det var som skönt att vara själv.

Efter mitt turistande i Stockholm stad så åkte jag hem men stannade på vägen i Vällingby där de har ett köpcentrum. Jag gillar det köpcentrumet eftersom alla affärer man kan önska finns där men däremot så är det inte direkt så mycket folk. Eftersom jag inte hade med mig så mycket kläder och i arbetet behöver jag en massa kläder så köpte jag massvis. Tröjor, byxor, leggings, klänningar, strumpor, underkläder, linnen, smink och lite annat. Sen har jag liksom inte unnat mig kläder på evigheter så det behövdes. I umeå, då jag studerade så vissa månader hade jag typ 2000 kronor över efter räkningar var betalda. Då var det inte direkt så att man prioriterade att shoppa så mycket.

Efter shoppingen for jag hem och tog det lugnt. Senare på kvällen kom Gudrun också. Har inte typ sett henne på hela helgen så vi drack en kopp kaffe och pratade lite. Idag fick jag också en kram av Gudrun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar