fredag 7 januari 2011

Stockholmare


Nu är jag Stockholmare! Fast jag såg nog inte riktigt ut som en stockholmare då jag vandrade in på T-centralen som en packåsna med Lundhagsstövlar i eftermiddags. Men jag värnar om mitt kulturarv.

Inatt sover jag hos Sofie. Eftersom vi misslyckades totalt sist med vår lilla "vinkväll" då vi somnade vid tio så slår vi på stort ikväll och går in för premiärgayande. Bilden ovan är på mig och Sofie från 2007 då vi var ner på Pride för första gången. Detta var också min första gång i stlhm då. Sofie ser ut som min bitch på bilden.

1 kommentar:

  1. Du sa till mig att jag inte fick skratta åt dina Lundhagsstövlar, men jag kunde inte göra annat än att skratta när jag mötte dig i MörbyC. HAHA! Det kanske var för att jag på något sätt kände igen mig, och saknade den jag en gång var. Men, det är för sent, nu är jag en 08, FAN:( hehe..

    Jag vet, jag är en bitch, oavsett om jag är en närrlandstjej eller en Stockholmstjej. Susanne, jag kommer för all framtid och för all evighet att vara din bitch.

    All kärlek /Din alldeles egna BS <3

    SvaraRadera