måndag 10 januari 2011

Snart förstår de mina skämt

Verkligen varit mitt socialaste sen jag kom hem från jobbet idag. Gick in genom dörren, satt mig ner och snackade med Fridas kusin i fem minuter, gick sedan in på rummet och vilade/halvsov i två timmar, gick sen och duschade, sa godnatt och gick och la mig. Men efter att ha träffat ca 60 nya personer idag så är man inte direkt så pigg på att vara social. Jag tror dock att Fridas kusin förstår det.

I övrigt är det "om jag inte skulle ha andats skulle jag trott jag vore död"-trötthetskänsla i kroppen. Men haft en riktigt bra dag och känner verkligen att jag har hamnat rätt. Jag känner att det jag gör är viktigt och det är ju bra. Arbetskamraterna trivs jag också med. Vi har det kul, dom är i min ålder och jag tror att inom en vecka eller så kanske de möjligtvis börjar förstå min skämt.

Börjar bli dags för att sova. Bor lite långt ifrån denna vecka så det tar över en och en halv timme att ta sig på jobbet och nästan två att ta sig hem. Det innebär att jag kliver upp där strax innan fem på morgonen. Men man får ta det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar