fredag 12 mars 2010

Vickis dag!

Idag var det sista sportlovsdagen så jag och Frida satte på våra täckbyxor och tog en tripp till Nydalahöjd för att ha en gemytlig fikastund med Fia ute på hennes gård. Eftersom varken jag eller Frida hade hunnit ätit frukost så åt vi det nyttigaste vi kunde komma på i form av ostbågar och kakor så energin skulle räcka hela dagen. Det gjorde den nästan tills ungefär vid fyra då jag kom hem och slocknade i soffan.

Kvällen fortsatte sedan hos Frida där vi i sedvanlig ordning spelade Nintendo 8-bitars. Jag börjar dock känna att nintendospelandet tär på vår tajta kompisrelation eftersom det finns en stor intressekonflikt i själva spelandet. Mitt mål är ju att klara ut spelen medans de andra kör för att det är roligt. Jag förstår inte, det är ju tillfredställelsen i att vinna som ger lyckokänslan...?

För övrigt så glömde jag inte att gratta Vickis på hennes namnsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar