torsdag 4 mars 2010

Stackars Vovve

Bira blev som lite uppjagad och lycklig efter gårdagens händelse med Kajsa så hon fick låna min mobil och skickade iväg ett sms.

Bira till Kajsa: "Hej Kajsa! Fick ditt nummer av en bekant. Ville som bara tacka för igår, var trevligt tyckte ja. Skulle vara kul att hitta på något någon gång. Kram /Bira".

Kajsa svarade långt senare på kvällen...
Kajsa till Bira: "Hej Bira. Ja asså. Det som hände sist. Jag vet inte om det skulle vara en så bra idé. Jag går igenom en massa saker just nu -en massa förändringar inombords. Jag kände att det var okej att prova det vi gjorde. Jag ville känna mig som den dominanta för en gångs skull och där hjälpte du mig. Jag ångrar inte våran kväll tillsammans men jag tror inte jag vill fortsätta att utforska den sidan av mig. Hoppas du förstår och att vi kan fortsätta vara vänner".

Nåå, lillBiris blev dumpad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar