lördag 27 mars 2010

Om livet

Måste säga att det var riktigt trevligt igår på utflyttningsfesten hos Henry. Det var ingen sådan där fest fest utan mer mysfest vilket uppskattades ifrån mig (och från de andra också tror jag). Temat blev sedan något i stil med att vi skulle spela upp våra pinsamma "gilla"-låtar. Alltså sådana där låtar som vi verkligen älskar och peppar oss i hemlighet men inget direkt man skulle erkänna. Jag har ju Paris Hiltons låtar Stars are blind och Nothing in this world som sådana där favvosar. Sen bytte festen tema igen och vi började spela in musikvideos. Jag älskar att dansa, Frida likaså och samt Henry. Och vi dansar långt ifrån snyggt. Det är mer något slags emotionell preformance där man släpper på alla leder i kroppen. Så sablars tjusigt!

Jag hade i åtanke att fara iväg på Maxi och storhandla denna morgon. Sen kom jag på att jag drar till inlandet till veckan så då kändes det sådär extremt onödigt. Så istället har jag ägnat dagen till det jag är bäst på....ingenting. Funderar dock på lite förberedande städning inför hemfärden men har hittills inte funnit inspirationen. För övrigt så måste jag garanterat behöva ägna en timme till attt bli snygg för jag ska på finmiddag på Tapas ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar