måndag 22 mars 2010

Dagsplan Livsplan

Dagsplan:
Klockan är iofs strax efter fem men såhär lyder planeringen för resterande delen av dagen. Diska, städa och skicka iväg "viktiga" mejl. Jag hatar att skicka mejl, speciellt de som anses vara viktiga.

Livsplan:
Jag har sjukt många alternativ till hösten. I första hand så vill jag ha ett jobb som lärare men som det ser ut på ams nu så kan jag inte riktigt räkna med det. Så därför så ska jag även söka kurser i matematik för att breda min utbildning och bli mattelärare och som ökar mina jobbchanser femfaldigt. Idag kom jag på ett tredje alternativ också. Jag placerar mig i sthlm, söker jobb på företaget jag jobbat åt innan och jobbar där tills ett bra lärarjobb dyker upp. Det finns också ett fjärde alternativ och det är ju att Paris Hilton blir kär i mig, vill gifta sig med mig och sedan flytta ihop med mig. Men jag tror det kan vara lite svårare att genomföra. Jag tror inte ens Paris Hilton vet om att jag existerar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar