lördag 27 mars 2010

Lilla snigel akta dig

Jag känner mig så smutsig på insidan. Så smutsig. Fia beställde in sniglar då vi käkade på Tapas och jag kunde som inte låta bli att provsmaka på en halv snigel. Det var inte äckligt, det var inte gott men tanken på att jag tuggade på en snigel gjorde det hela vedervärdigt. Mår nu dåligt över det faktum att jag har en halv snigel i kroppen så nu äter jag räfflade salta chips för att försöka döda den jävla snigeln igen. Har för mig att sniglar dör av för mycket salt. Om inte annat kanske den skär sig på chipsen.

3 kommentarer:

  1. Hahaha, älskar din logik=) Men du får nog tyvärr vänta på att den kryper ut där bak!

    SvaraRadera
  2. Usch Fia. Det där lät ju inte alls vidrigt...

    SvaraRadera
  3. Tänkte att det skulle kännas extra mysigt för dig att gå på toaletten, om du nu vågat dig dit och inte åkt på förstoppning=)

    SvaraRadera