måndag 8 mars 2010

Internationella Sivdagen!

Tre dagars arbete utfört på en dag vilket nu kommer leda till att jag kan ta ut hela två dagars sportlov. Lycka! Jag och Bira tänker fira det med en liten semester tillsammans. Imorgon packar vi våra väskor och drar till Sofia på Nydala för att slappa i soffan en hel dag. Troligtvis kommer jag endast kunna nås på mobilen.

Annars har det varit dåligt med gratulationer på Siv-dagen. Vickis skickade sms imorse och sa grattis. Hon kommer alltid ihåg min namnsdag av den speciella anledning att hon sedan vill påpeka hur dålig vän jag är då jag missar hennes. Jag tror hennes är om några dagar...eller så har den nyss varit...?

2 kommentarer:

  1. kanske någon har fått ett grattis per post, om det har kommit fram....

    SvaraRadera
  2. Fick vykortet idag. Sjukt gulligt med Musse Pigg och allt! Tackar :)

    SvaraRadera