fredag 5 mars 2010

Utsööökt!

Strike tre med dagar då jag är på gott humör. Denna morgon var det så pass illa så jag nynnade på ABBA-låtar medans jag vandrade till bussen klockan nio på morgonen. På eftermiddagen då vi var påväg hem ifrån praktiken så stannade jag och Frida vid en sådan tuggummiautomat och jag köpte hela fyra stora tuggummin som jag stoppade i munnen. Det blev svårtuggat. Av en anledning så köper jag alltid tuggummin i dom där automaterna så fort jag går förbi dom. Lite ovärt eftersom smaken försvinner på direkten och man upplever endast 1 minuts tuggummilycka.

Ska snart över till Frida och David. De nämnde något om någon film och kladdkaka. Imorgon, om det är finväder, drar vi till nydala och grillar korv. Tror det blir en utsökt helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar