söndag 14 mars 2010

Helg i bild

Imorse vaknade jag klockan 06.07 och var sådär klarvaken. Sen tänkte jag; "Jag vill ju inte bli sådär som Jacob och vakna 05 varje morgon", så jag somnade om. Klev därefter upp halv nio efter att storebror skickat sms om att han och Cathrin var påväg hit. De kom halv tolv. Jag antar att han bara jävlades först.

Efter denna intensiva morgon så drog vi iväg på grillsemester till Nydalahöjd. Börjar kännas som en liten tradition denna vecka. Sen var Fias sambo Markus jätte snäll och lånade ut sin fartdräkt till mig så jag kunde leka superhjälte.

Jag i Markus fartdräkt. Jag tror jag aldrig känt mig så mäktig. "With great power comes great responsibility".

Här är lite bilder från då ungarna tog med mig på Leos lekland. Jag ser måttligt galen ut efter att ha åkt i rutschkanan. Gick sjukt snabbt alltså.

Vilar på ett lejon i den uppblåstbara safariborgen.

Jag orkade ju inte riktigt hänga med i barnens tempo så det slutade med att jag låg helt utslagen på golvet.

2 kommentarer:

  1. "Vill inte bli som Jacob"? Fyyyy faaaan! Frågan är ju snarare: "Vem vill inte bli som Jacob?" :)

    SvaraRadera
  2. Haha! Fast det börjar nästan vara nu så att jag uppskattar det där med att vakna tidigt. Jag tror jag nästan vill vara som dig Jacob!

    SvaraRadera