måndag 1 mars 2010

Humorbefriat

Jag gillar inte denna Bondfilm men i brist på annat ser jag den ändå. Det känns lite såhär tomt nu då OS har slutat. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu....?

Annars skulle man rent ytligt säga att jag inte gjort så mycket idag. Bara sådär käkat på Max och handlat kläder. Hittat värsta fina vårkläderna som jag garanterat inte kan använda de närmsta månaderna. Mys. Men förutom det där ytliga, vilken dag alltså. Hårt.

Imorgon ska jag upp i ottan. Åker med bussen halv åtta. Men det känns inte jobbigt alls. Jag och Frida insåg att det finns absolut ingen ångest för oss att kliva upp tidigt och fara på vår praktik. Vi trivs så bra. Jobbigt blir det nästa vecka då vi åter ska till universitetet och läsa böcker som vi inte vill läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar