söndag 7 mars 2010

Projekt duscha

Tanken var ju att jag skulle som lägga upp lite bilder på allting som jag gjort idag men kameran vägrade föra över bilderna till datorn. Måste vara något med kopplingshonan. Jäfla kopplingshona.

Men gud vad jag har slitit. Diskat, städat toan, dammsugit å skurat golven, klippt Biras klor, långpromenad med Bira, målat klart tavlan, möblerat om och hängt upp tavlan och nu på kvällskvisten har jag tvättat kläder. Det enda projektet jag hittills inte lyckats med är att duscha. Men jag intalar mig själv att det kommer. Annars blir det ensamt då jag ska tillbaka på universitetet imorgon.

För övrigt så är det Sivs dag imorgon. Så ni vet. Kaka skulle vara gott.

3 kommentarer:

  1. Du skulle struntat i tvättmaskin och duschat med kläderna på istället

    SvaraRadera
  2. Grattis på halvnamnsdagen och kvinnodagen.

    SvaraRadera
  3. Per: Mycket smart! Ska ha det i åtanke till nästa gång det vankas duschning.

    Anonym: Tackar! Dubbelt firande för mig!

    SvaraRadera