torsdag 25 mars 2010

This is me being pinsam

Jag skulle ha farit iväg på ett möte med min handledare nu men det blev inte så. Vi flyttade det till imorgon istället. Ingen större skada skedd förutom att jag missar pannkakslunchen. Till handledaren sa jag att det uppstått en "situation" som inte gjorde att jag kunde komma idag men sanningen är egentligen: Att jag råkade äta lite för många Piggelin igår kväll så jag senare om natten fick magsmärtor och kräktes. And still have pain i tha stomach on the morning.

Det känns lite sådär som att det inte alls är förvånande att det händer mig. Till er andra så säger jag att ni inte borde äta upp en handfull bunt med Piggelin under kort tid.

5 kommentarer:

  1. har du köpt dina piggelin på ICA så kommer du få erbjudande på piggelin som en av dina favoritvaror

    SvaraRadera
  2. Mina "favoritvaror" håller verkligen ingen klass. Varje gång för jag specialerbjudande på chips, beasås, grillkorv och någon slags snabbpizza. Piggelin skulle verkligen göra det hela fullkomligt.

    SvaraRadera
  3. När jag var på ICA-häggen var det en barnfamilj som hade glass som favoritvara, de du

    SvaraRadera
  4. jag har fått "barnkex" som min favoritvara! :P Vanliga mariekex om jag får be! hmmf:P. /Henry

    SvaraRadera
  5. Haha! Men barnkex måste väl vara gott Henry...?

    SvaraRadera