tisdag 16 mars 2010

Jag vann i Tekken 5

Jag hade tänkt gå ner till praktikskolan idag men eftersom jag inte kunde komma på något jag skulle göra där så kändes det som ovärt. Istället har jag och Bira haft värsta kanondagen. Lång morgonpromenad, en kombinerad frukostlunch i form av beasås med kyckling å ris, gårdagens avsnitt av Svenska Hollywoodfruar (som jag missade då jag vann i Tekken 5) och sen en eftermiddags kopp av kaffe. Halv fem drar jag iväg på jobbet och innan dess ska jag försöka lyckas få iväg lite viktiga mejl. Helt seriöst så känner jag en stark avsky till att skicka mejl överlag. Tycker det är omständigt och föredrar att ringa.

Annars har jag kommit på en sådan där revolutionerande grej som minst 1 miljon svenskar kommer ha användning av. Det skulle underlätta så mycket och jag skulle lätt använda mig av det. Nu måste jag bara komma på hur jag ska kunna genomföra detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar