torsdag 4 februari 2010

Your love belongs under a rock

Äntligen har jag fått gjort månadens storhandling på Maxi. Tack Fia och Markus för att ni skjutsade. Det var så värt och sjukt snällt! Mjölken och äggen i kylskåpet blev jätte glad över att få lite sällskap.

Gjorde iordning den efterlängtade Risonisalladen då jag kom hem. Hackade upp alla grönsaker och la ner det fint i en skål, tillsatte de övriga indigrienserna och toppade med fetaost. Tog sedan skålen in i vardagsrummet, satt mig framför tv:n och åt den välhackade salladen direkt ut skålen med en sked. Då jag blev mätt så ställde jag bara in allt i kylskåpet som det såg ut efter sista tuggan. I den stunden så kände jag mig bara så singel. Det handlade liksom om det där sättet jag åt på. Ungmöigt.

Just denna helg verkar alla fly Umeå. Endast 10% av min umgängeskrets är kvar och då är antingen de upptagna med att ligga på sjukhus eller så får de besök av någon syster av nått slag. Så nu sitter jag och funderar över vad för helgsprojekt jag ska ha. Skulle vart kul att typ göra 37 skönhetsoperationer och sen när de andra kommer tillbaka kommer de inte känna igen mig. Dom ba; -"Hucken fan e ru?". Vad överraskade de skulle bli då jag svarar Susanne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar