onsdag 10 februari 2010

Bitchslap Taxi

Idag har jag inte varit hemma på hela 12 timmar. Tack och lov är grannsämjan god här på Carlshem så David å Frida skötte om min lilla Bira.

Morgonen började med en grupptenta. Om jag säger som såhär; Det är inte lätt att skriva en tenta i grupp. Det var ett svårstyrt skepp vill jag lova. Dock hann jag presentera min nya affärsidé som jag kallar "Bitchslap Taxi". Bitchslap Taxi går ut på följande; Om du har en bekant som gjort något störigt, typ är klar med en rapport 5 dagar innan deadline och sedan skryter om detta, så kan man betala mig så tar jag en taxi hem till den personen, ringer på dörren och ger vederbörande en bitchslap. Därefter far jag som bara hem utan att säga något ord. Tror detta är framtiden.

På kvällen gick jag och Jacob på en "dejt" där vi åt en romantisk middag på Subway och sedan avslutade det hela med filmen Precious. Filmen var sådär riktigt stark och berörande. En riktig "må dåligt"-film i Monster-anda. Men jag rekomenderar den mycket.

Nä, nu ska jag faktiskt i säng. Idag har jag lärt mig 34 nya metoder till hur jag ska lyckas med den ultimata sömnen. Jag känner mig extremt peppad inför att testa dem alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar