torsdag 11 februari 2010

Torsdagen inställd pga bristande intresse

Först trodde jag att det var jag som hade varit full men sen så visade det sig att ingen annan kände henne heller. Facebook kan verkligen få än att grubbla ibland.

Annars hade jag den bästa Super Mario 3 kvällen någonsin denna afton. Jag kom till värld 6 och Frida klarade någon bana hon också. Men sen var det den där borgen som jag slösade upp alla mina övermånga liv på. Usch. Mario vek hädan.

Denna torsdag har verkligen kantats av bristande intresse. Jag vaknade tidigt, relativt utvilad men iddes inte göra så mycket. Efter en morgonpromenad till stormarknaden la jag mig i soffan, kollade på alla serier som gick att kolla på, somnade en sväng och sen där vid fem på eftermiddagen tog jag en dusch, åt och gick till Frida. Och jag menar, då fanns det ändå saker jag borde ha gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar