torsdag 25 februari 2010

Marathonnagel

Jag måste snart börja inse mina begränsningar innan det blir min död, typ.

Var med på lärarnas innebandy och trodde det skulle bli en sådan liten mysig tillställning där alla är glada och skuttar runt. Så blev det inte riktigt. Det var stenhårt i 60 minuter och jag lovar att det svartade för mina ögon i minst 55 av dessa minuter. Som krydda på allt så råkade jag stanna till lite snabbt och fick en blånagel. Gjorde en liten operation hemma sedan och ber nu till Gud att nageln får vara kvar. Jag vill inte ha en sådan där marathonnagel.

Ska planera in mitt nästa penseldrag snart. I detta skede så är målningen bra och därför är det svårt att fortsätta för jag vet att risken är stor att den blir mindre bra snart. Processer är jobbiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar