söndag 28 februari 2010

So...Do you think we should be friends?

Just i denna stund känner jag mycket kärlek till Josefin som lämnade en bakisCola i mitt kylskåp. Tack Josefin!

Annars ligger jag nu i sängen och småmyser innan jag måste ut med hunden. Perfekt temperatur på lakanen så det är extra skönt att ligga kvar. Den uppstår så sällan, det där med lakantemperatur så man måste verkligen utnyttja det tillfälle då det händer. Så värt!

För ungefär 3 minuter sedan var det "lol". Gick in på FB och kollade vad som har hänt i världen de 14 timmarna jag inte kollat av statusuppdateringarna. Noterade att jag hade en vänförfrågning och sådant tycker jag är trevligt. Lite sådär spännande. Kollade.....läste "Suzanne Moe"....tänkte wtf?!. Ja, en sådan där som tycker man ska bli vän för att man heter samma sak. Inte så konstigt. Humorn var att hon hade skickat ett mejl där hon skrev; "So...Do you think we should be friends?". Meeen självklart Suzanne! Lätt! Jag tänker samla ihop alla Susanne/Suzanne Moe i hela världen och bygga en gigantisk arme och sen startar vi krig emot folk med andra namn och ser vilka som vinner.
Det skulle jag ju i och för sig kunna ha som projekt nu när OS slutar.....

Hur ska jag sammanfatta gårdagen? Mycket mysig allsångsstämning i hemmets vrå där 43% av folket var ifrån VK. Väl ute på krogen så var det riktigt kul till en början men sen drog VK-armen, sen drog Frida och då var det bara jag och Jacob kvar. Vi försökte men efter en stund bestämde vi oss för att ta bussen hem där vid ett. Vilket var skönt. Jag var trött. Antar att innebandymatchen i torsdags har pumpat ur all min energi. Nu måste jag nog ta lugnt i en månad eller så. Vill ju inte bli sliten.

2 kommentarer:

  1. Haha, Poj fick en vänförfrågan från en Roger med samma efternamn, från Bahamas som hade väldigt mörk hudfärg, han undrade om dom kanske va släkt. Stor humor tycker jag.

    SvaraRadera