onsdag 17 februari 2010

Eftersom det är en mänsklig rättighet att klaga

Eftersom jag inte pratat på telefon med mamma idag så känns min beklaganstatus långt ifrån tillfredställd. Så jag har nu ägnat halva kvällen med att skapa illustrationer så ni verkligen kan förstå hur ont det gör. Kanske med lite tur väcker detta medkänsla hos någon.
Illustration 1. Här har jag ringat in de områden på kroppen som gör mest ont. De riktiga problemområden är nog sidfläsket på magen och låren. Jag känner dock att ha sidfläsk och lår som problemområde inte direkt är något nytt. Fast i detta sammanhang nytt.

Vidare har jag skapat ett litet diagram om hur träningsvärken gradvis har ökat timme för timme. Den ligger nu på vad jag tror är max men enligt rykten så kommer jag få uppleva nya höjder imorgon.

Så nu känns det mycket bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar