tisdag 23 februari 2010

Vem är jag?

Filmkväll hos Jacob och denna afton ägnade vi åt en av mina favoritfilmer Frida som handlar om Frida Kahlos liv. En av mina favoritkonstnärer lätt. Få är så duktig på att överföra känslor på papper.
.
Drabbades lite smått av inspiration så jag har nu ägnat en stund till att kludda lite på papper. Samma känsla varje gång, jag måste börja måla mer. Vart försvann den jag var för några år sedan? Typ.
.
Annars är jag måttligt duktig på att ta hand om min egen hälsa. Ringde idag till vårdcentralen och bad dem att fort fixa ett nytt recept eftersom min medicin tog slut igår. Bra Susanne. Bokade även upp en tid med min läkare som jag borde träffat för ett halvår sedan. Duktigt. Men jag har varit i fin form så ingen större skada skedd skulle jag tro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar