måndag 8 februari 2010

Skärpning Spiderman!

Har diskat. Det finns någon slags tanke inom mig att jag ska upp tidigt imorgon för att lyckas göra ordning en sallad som jag sedan ska äta på skolan som någon slags lunch. Att ta med sig egengjord lunch skulle som vara steg ett för att spara pengar till den kommande resan. Dock tvivlar jag på mitt omdöme över att kliva upp tidigare än jag behöver. Det ska bli intressant och se om jag lyckas, intressant. Mina små livsprojekt är så gulligt naiva.

Annars för er som inte visste det innan så är jag sådär dödligt förtjust i superhjältar. X-men filmerna är mina favoriter men Spiderman marathonet i helgen har inte heller varit helt fel. Igår var jag överberörd då MJ och Spiderman äntligen bestämde sig för att hålla ihop. Halvt tårögd så bad jag Spiderman att inte släppa MJ nu när han fått henne men typiskt för Spiderman så skulle han strula till det i dagens film. Herregud alltså! Hur mycket ska MJ stå ut med egentligen? Skärpning Spiderman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar