söndag 21 februari 2010

Potter

Från vänster; Frida, Fia och sen jag som Potter.
.
Inatt drömde jag att jag var Harry Potter! Sådana drömmar älskas. I Drömmen fanns också Fia och Frida som mina sådana där trollkarlskamrater. Eftersom jag då var Harry Potter så var jag extremt kaxig över mina trolleriförmågor och det slutade med att Fia och Frida blev less på mig så vi bröt kontakten. Jag var trots deras självklara markering fortfarande kaxig och försökte utspela någon slags falsk självständighet. Men sen råkade de bli kidnappade av Voldemort och endast jag, Harry, kunde rädda dem. Då insåg jag hur mycket jag saknade dem så jag gav mig ut på uppdraget att rädda dem. Men jag hann aldrig räddade dem innan jag vakna. Sorry!
.
Annars var Jacobs och Lisas examensfest riktigt, riktigt trevlig. Definitionen på en bra fest är då alla helt plötsligt, till någon speciell låt, bryter ut i en gemensam allsång. Detta skedde och det blev väldigt gemytligt. Sen som avslutning på kvällen fick jag som jag ville då vi körde singstar och jag fick sjunga "Creep". Tror hela två gånger faktiskt. Kungligt!
.
Bäst musik just nu är Tijuana Bibles med Instantaneous Death. Värt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar