fredag 12 februari 2010

Passa dig! Hon kan gosa ihjäl dig

Nu har kvartersvärden varit hit och hjälpt mig att byta glödlampa, helt ordagrant men mer komplicerat än vad det låter. Och jag har varit tvungen att vare hemma hela dagen eftersom min kvartersvärd är livrädd för Bira trots att han träffat henne tiotal gånger innan. Okej att man kan vara nervös de första gångerna men nu borde han veta hur hon är. Liksom vad kan hon göra? Gosa ihjäl han?
.
Vidare så verkar mitt kylskåp vara trasigt. Innan hade jag problem med en frys som var varm och nu har jag ett kylskåp som är för kallt. De där vitvarorna har verkligen problem med sin identitet. Men de skulle dom fixa till veckan.
.
Ikväll ska jag agera Supernanny igen. Känns inte ett dugg bittert, jag gillar de där glinen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar