fredag 19 februari 2010

Budgetvariant

Bira och jag har haft fredagsmys i form av att hon fick ägg till middag och jag åt upp ett paket riskakor och sedan däckade i soffan. Praktik gör en extremt trött, mestadels beror det på ljudnivåsskillnad. Ja, och sen är det ju sällan att man anstränger sig varje dag på universitetet som man då gör på praktiken.

Hade första lektionen idag. 3 timmar, fredag eftermiddag, 20 killar, gamla testamentet. Det gick jätte bra och konstigt nog har jag aldrig tidigare känt mig så lugn innan. Jag var inte nervös en enda sekund. Det var en behaglig känsla, det där med kontroll.

Nu ska jag kolla på jaktstarten med Kalla på svtplay. Är mycket besviken över att jag inte har tv24 och får välja budgetvarianten utan kommentatorernas ord. Usch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar