fredag 19 juni 2009

Tyvärr, det blir inget kärleksliv denna sommar

Det händer att jag läser damtidningen amelia ibland. Dock inget jag skäms för. Enligt traditionen så har de som vanligt det här stora sommarastrot som kommer avslöja allting om ditt kärleksliv inför sommaren 2009. Man får förvarningar om vilka månader man ska ligga i, rent bokstavligt talat och vad man ska akta sig för. Jag är inte direkt den här horoskopsmänniskan men man kan ju ändå som int låt bli att läsa.

Eftersom jag är född i skarven mellan oxen och väduren så måste jag alltid kolla på vilka datum dessa stjärnteckan omfamnar eftersom det är olika för olika tidningar. Kollade....hm...väduren mellan 20/3-19/4 och oxen mellan 21/4-21/5.....? Vad hände med 20/4??!!!! What the fuck!!! Innebär detta att de som är född den 20 april överhuvudtaget inte kommer ha ett kärleksliv denna sommar? Öknen från första juni till sista augusti, lika bra att ge upp! Och jag som inte brukar tro på horoskop blir totalt jävla upprörd över detta. Men det känns som amelia inte ens ger mig en chans. upprörd.

1 kommentar:

  1. Du som är både trevlig och riktigt söt, din sommar kommer nog bli riktigt bra ;)

    SvaraRadera