onsdag 10 juni 2009

Socialt beteende 2009

Känns verkligen som jag inte har något att tillföra er. Typ samma igår fast idag åt jag fläskpannkaka till middag. Annars...ja, jag jobbade som sedvanligt.

Men idag på morgonfikat pratade jag med arbetskamraten som vi kallar "praktikanten". Hon gör alltså sin praktik som plantsättare vilket jag överhuvudtaget inte kan förstå. Jag menar, en sak om man har ett självdestruktivt beteende som oss andra men att vara totalt normal och vilja jobba med plantsättning? Förstår ej.
Åter till samtalet, vi pratade, relativt påtvingat eftersom vi var de enda där och satt 2 meter ifrån varandra och åt men vi pratade. Det som bör påpekas, jag kan verka vara som värsta sociala människan men då jag inte är på humör för att binda nya kontakter så utsöndrar jag någon doft med touch of awkward. Vi drog de där "vanliga" frågorna för att ringa in om vilket socialt status man har och sen pallade jag inte mer och gick mitt inne i disukssionen. Jag måste skärpa mig med detta, jag måste lära mig vanligt socialt hyfs och komma med intressanta frågor trots jag inte är intresserad. Kanske ett nytt sommarprojekt? "Socialt beteende 2009"

1 kommentar:

  1. Nu kan vi snart snacka om socialt liv. TV:n är trasig........

    SvaraRadera