söndag 14 juni 2009

-II-

Idag duschade jag, samt rakade benen. Nu tänker ni säkert att jag har något i görningen men så är det inte. Kände bara att det fanns ett stort behov av de grejorna.

Annars har det väl inte hänt så mycket idag. Fick för mig att jag ville göra hemmagjorda kebabrullar så jag ägnade en fundering på hur man ska krydda älgkött så det smakar kebab. Mamma tjuvkikade på kryddningen av Halalkebaben i ICA:s frysdisk som förenklade det mycket. Men gott blev det!

Egentligen är det så värdelöst att jag överhuvudtaget skriver något. Vad mer ska man säga? Jag kollar på TV, alltså lever jag. Imorgon är det tillbaka till jobbet vilket känns oerhört inspirerande då det pissregnar ute med stormvindar som tillbehör. Kommer garanterat förfrysa alla kroppsdelar som sitter på armarna, men jag är inte bitter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar