tisdag 2 juni 2009

Paris Hilton

Klockan 20.22 ringer Frida och väcker mig. Ja, jag har haft två riktigt hårda uppsatsseminariedagar så jag däckat så fort jag kommit hem.
Frida: "Kollar du på Paris Hilton?"
Jag (nyvaken): "Vadå? Paris Hilton?"
Frida: "Hennes nya program på trean då hon ska hitta en ny bästis. Sjukt dåligt!"
Satte på kanal 3 och sen var jag fast!

Jag har som tre stora idoler. Den ena är Paris Hilton, den andra är Tila Tequila och den tredje är Gandhi. Försök hitta några samband mellan dessa vettja! Men för att förklara detta så måste jag säga att jag tycker att Paris Hilton är en smart affärskvinna. Hon vet exakt vad hon ska göra för att hålla sig i toppen. Hon är ett reklammärke och hon lyckas hålla sig känd. Jag tycker hon är sjukt smart, hon kan det hon gör men dock kan man då diskutera det hon gör. Tila är väl lite svårare att förklara. Men hon visar på att det är okej att tjejer kan vara lite slampiga. Varför ska inte tjejer få vara slampor? Jag menar, om du känner för att ligga runt ska du göra det! Sex är en rättighet och något som ska vara skönt. Gandhi gillar jag mest bara för att han verkade vara en snäll människa. Håller ni med?

2 kommentarer:

  1. "Om du vill vara min kompis måste du gå med på en make-over.. annars blir jag VÄLDIGT besviken".. det enda jag snappade upp av serien när ja kolla snabbt (fastnade inte, hehe). Det skall jag också börja köra med :P.

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Okej, det var sjukt! Men så pass sjukt så det blev kul :P

    SvaraRadera