lördag 27 juni 2009

Slagborrsex?

Till mitt förtret så upptäckte jag idag att min nakna granne har flyttat. Ja, alltså hon var lite smått blottare och gillade att gå omkring i endast stringtrosor i lägenheten med full insyn för alla som gick förbi. Istället så har nu två killar flyttat in. Lätt sådana killar som sitter och spelar Rock Band hela nätterna. Jag är nu omringad av Rock Band killar i lägenheterna åt alla håll. Men jag gillar ändå Rock Band killarna bättre än människorna som bor ovanför mig. Dom har fått någon grej för sig att borra hål i väggen. Ett hål varje dag i över en termin nu. Man kan ju undra vad de håller på med...? Fast man har ju hört talas om de allra märkligaste sexuella läggningarna. Slagborrsex.

Uppväckt av Jacob idag som ville fara till Nydala och bättra på solbrännan. Jag var tyvärr inte i den finaste formen och vacklade i ett tillstånd mellan halvdöd och dålig mage. Men det var jätte mysigt på Nydala. Jag, Frida, Jacob och Dennis låg på filten, kollade upp mot den blåa himmeln och måsarna som flög förbi. Det var mysigt enda tills vi fick för oss att det fanns en övervägande risk att en förbiflygande mås kunde med enkelhet bajsa i våran mun om vi hade den öppen. Då gick vi hem.
Jag vet inte vad jag ska berätta om gårdagens mytologiparty. Har egentligen jätte många roliga anekdoter som jag skulle vilja berätta men det går som inte. Lyckades i alla fall sno en bild ifrån Dennis så får ni åtminstone en liten inblick i hur det var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar