söndag 21 juni 2009

Neil Patrick Harris

Igår då vi såg på film så berättade jag för personen som höll mig sällskap att Neil Patrick Harris, som medverkade i filmen, är bög. Personen i fråga blev först upprörd och bad sedan om bevis då jag snabbt googlade fram informationen som styrkte min fakta. Efter förnekelsestadiet så insåg personen i fråga att Neil faktiskt är bög och sade; "Men jag tycker ändå att han är en bra skådespelare".

Jag tänker.....okej. Vad är det med Neil Patrick Harris som skulle göra han sämre bara för att personen i fråga fick reda på att han är bög? Neil var ju ändå bög innan personen i fråga visste något och innan fanns det inga hinder för att gilla Neil som skådespelare.

Men om jag får säga det jag tror så finns det en stor manlighets förebild i Neil Patrick Harris från hans karaktär i serien How I met your mother där han är en kvinnotjusare. När den karaktären inte stämmer ihop med privatlivet så var det något som gick sönder för personen i fråga. Men vilken tur ändå att personen i fråga fortfarande gillar Neil Patrick Harris som skådespelare. Jeey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar