måndag 24 augusti 2009

Imorgon då jävlar, då blire mat!

Jag funderar mycket på om Bira är lycklig. Är hon lycklig med mig eller skulle hon trivas bättre ihop med någon annan? Oftast är det väldigt mycket vardag. Äta, sova och promenader. Man hamnar i ett mönster där man varken är olycklig eller lycklig, man bara existerar. Men denna kväll på "sista innan nattsömnen"-promenaden så hittade vi en trasig fotboll. Vi busade säkert omkring med den i 20 minuter i det blöta gräset och jag såg på Bira att hon var så lycklig. Det gjorde mig lycklig. Ibland behöver man bara de där små stunderna.

Imorgon är det den 25:e. Har skrivit en lång inköpslista på mat jag ska handla imorgon. Aldrig tidigare har en inköpslista varit så upphetsande!

1 kommentar:

  1. Men så där är det med alla förhållanden. Jag tycker du ska va överlycklig när ni får nytändning i er relation pga en trasig fotboll. Jag skulle behöva en snygg ring i vitt guld, för att bli lycklig :-)

    SvaraRadera