lördag 15 augusti 2009

Våra vägar kommer skiljas åt

Filmkvällen drog ut på tiden igår. Det var ju fredagkväll, varför tänka på refrängen redan vi halv elva? Däremot så hann jag då inte med mitt träningspass så jag och Bira klev upp "tidigt" imorse och tog en runda. Det har dock börjat uppstå lite problem med våran löpning. Jag börjar bli snabbare och Bira ids inte riktigt hänga med. Inom en snar framtid känner jag att våra vägar kommer skiljas åt om jag ska hinna utvecklas i den takt jag vill. Jag har inte tagit upp detta problem med henne än men jag tror hon fattar det själv.

Ikväll så ska jag och Frida grilla. David också föresten. Inge fest utan bara ta det sådär lugnt. Med lite tur kanske vi hinner gå igenom något avsnitt av Twin Peaks också. Det är bra, alkohol är det sista jag behöver nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar