lördag 15 augusti 2009

Helen och jag

För en vecka sedan var Helen här. Nu är hon borta i Lund igen. Känns faktiskt lite tomt. Satt och kollade igenom semesterbilderna på oss och jag tror vi hade en rätt så rolig tid tillsammans.

Här är jag och Helen vid en å. Det var en jätte fin dag! Vi såg en massa pippifåglar som vi sedan matade med små brödbitar som Helen hade tagit med sig. Helen, hon tänker nog på allt!

Här håller Helen och jag på att öva inför bröllopet. Hon sjöng och jag kollade av ljudet. Sen hade Helen tagit med sig en Coca Cola som jag fick dricka av. Helen är så snäll!

Här är Helen och jag utanför någon kyrka. Vi gick som på en rundvandring. Det var nära att vi gick vilse ett tag, så många träd överallt men Helen hade en GPS på sin mobil så vi hittade. Tänk så tokigt det kan bli!
Ååå vad mycket kul vi hade! Men lite snuskigt att jag hade samma skjorta på mig under hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar