torsdag 6 augusti 2009

Lika som bär; Pappa och Brad Pitt

Idag då jag och Helen satt på ett café i Umeås inre puls och bläddrade i skvallertidningarna så hamnade vi på något uppslag om Brangelina. Kollade på bilderna och tänkte; alltså där är ju min pappa! Men det var inte pappa, det var Brad Pitt och då insåg jag att Brad Pitt och pappa är sjukt lika varandra. Tog en mobilbild på Brad skrev till mamma om Brad Pitts och pappas slående likhet. Svar från mamma; "Jo jag vet, och jag gillar det!"

6 kommentarer:

  1. Väldigt likt faktiskt:-) Jag måste alltid vara anonym i mina kommentarer, för min dator vägrar något annat. Men du kanske kan lista ut vem jag är, om inte så får du några ledtrådar: 1: Vi har samma typ av hårbeklädnad på kroppen 2: Jag har inte heller så mycket till liv, därför ingår din blogg i mina dagsrutiner 3:Min sambo ser ut som Mads Mikkelsen

    SvaraRadera
  2. Oj oj, ångrade att jag skrev att jag inte har något liv, jag är ju hemmafru

    SvaraRadera
  3. jag känner någon som är lik Lasse Croner

    SvaraRadera
  4. Jag fattade direkt att det var moster Malin på det där med hårbeklädnad och Mads Mikkelsen. Poj påminner faktiskt bitvis om Mads :)

    SvaraRadera
  5. Någon har blivit lite kaxig över att han är lik Brad....Det går snart inte ha honom inomhus.

    SvaraRadera
  6. He han ut i hundburen tills han lugnat ner sig. Tips från admin!

    SvaraRadera