torsdag 27 augusti 2009

Helt sjukt snyggt!

Idag for jag, Frida och Fia ner på stan för att inhandla vår höstkollektion. Min garderob är i ganska så stort behov av uppgradering eftersom det mesta tids nog blir urtvättat eller helt enkelt tråkigt att ha. Det sker endast en gång om året att jag får känna mig rik men ändå så är jag så pass ekonomisk av mig att jag har ömt i åtanke att basplagg är ändå en bra grej (basplagg är sådana plagg som aldrig blir fel och kan has till vad som helst. T.ex. ett par svarta jeans). Men det var en bra shoppingdag. Hittade en helt sjukt snygg skinnjacka (på bild), en helst sjukt snygg senapsgul mössa (på bild) och ett helt sjukt snygga par svarta jeans som allt var inhandlat på Carlings. Utöver de helt sjukt snygga så hittade jag även en t-shirt, en massa underkläder och en tröja som jag köpte i ren impuls och ska återlämna.

En fråga som jag undrar över är whats up med Carlingspersonalen? Vart hittar de sådana människor? Kan man träffa på käckare personer? Ibland så kan man dra sig för att gå in på Carlings för de verkar fullständigt speedade och allting man testar är alltid "helt sjukt snyggt". Orka vara så positiv och glad hela tiden, de måste ha kaffe i sina vener.


Jag tar en stenhård "på mig själv i spegeln"-bild där jag noggrant visar upp min kamera. Lägg även märke till mina "jag somnade inte fören klockan fem på morgonen eftersom jag låg och läste Jehovas bibel"-ögon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar