onsdag 26 augusti 2009

Kött-tårta!

Idag tvingade jag iväg Fia på ICA Maxi med mig. Halvvägs dit började Fia ana oråd att jag kanske var ute efter bärhjälp så hon ringde några nummer och fixade sedan en bil. Vilket innebar att jag utnyttjade situationen och storhandlade!

Bira fick en ny bädd. Hon är helnöjd och ligger nu i bädden 24-7. Jag är också helnöjd eftersom jag får slänga den gamla med alla dess tillbehör.

Tanken med ICA Maxi turen var ju att jag skulle göra en köttårta eftersom Markus fyllde år igår. En köttårta innehåller allt utom vattenlevandedjur. Den blev djuriskt god!

Markus är killen med Iphonen och tjejen brevid är Fia. Fia har en pojkvän med Iphone. Innan vi åt så spelade vi spelet Alias där man ska förklara ett ord genom att använda andra ord och så ska de andra deltagarna gissa rätt. Fia var grym på det, här är några av hennes förklaringar;
En sparv som inte bor hemma är en....? =Flyttfågel
En liten miljon är en....? =Slant
Fia kanske inet gjorde det så enkelt för oss men garanterat så blev det roligare.
Frida kom också på kalaset. Glömde ta ett kort på henne så jag använder en gammal bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar