torsdag 27 augusti 2009

Sivs modeblogg. Eller mer, Siv tipsar!

Jag har aldrig skrattat så mycket som jag gjort denna kväll då jag var inne på coolstuff.se och kollade. Man kan köpa nylonstrumpor med mönster som man kan dra över utstickande delar på kroppen så ser det ut som att man har tatueringar. Alltså, det är ju en komisk grej och nu har jag äntligen hittat den perfekta födelsedagspresenten till Frida. Men det som fick mig att skratta var det kundinskickade materialet. Vissa verkar ta dessa nylonstrumpor som en accessoar.

Okej om en liten pojke tycker det är coolt med dessa. Jag menar för 15 år sedan skulle det kunna varit jag.

Men denna 30 åriga man? Han hade också en video inskickad då han spänner sina armmuskler. Mums! Sjukt manligt!

Roligast var nog denna tonårspöjk. Man ser verkligen på hans posé hur han försöker se stenhård ut. Men snygg t-shirt han hade, vill ha!

2 kommentarer:

  1. Finns också att inhandla på traktörens leksaksaffär i Östersund.

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅH NEEEEJ...nu har jag ju gått och läääst om dessa strumpor. så du måste nog hitta på en annan present till mig, måste ju bli en överraskning :) /frej

    SvaraRadera