onsdag 5 augusti 2009

Trendsetter

Egentligen hade jag vilodag idag ifrån mitt träningsprogram men det är som så svårt att låta bli att springa. Det går som så mycket snabbare än att gå. Jag känner för varje dag som går hur jag mer och mer börjar likna min marathonmamma. Undra hur detta komma sluta....?

Annars är jag och Dragon riktiga trendsetters. Då jag var ute och sprang imorse så sprang jag förbi en äldre man som spelade streetgolf inne på Carlshem. Han hade också försökt med den där streetgolfstilen med en keps sådär lite snett och häng på shortsen. Lite misslyckat men han försökte åtminstone. Antar att han hade ett streetgolfsmeknamn i stil med "black hawk". Annars har jag som en av alfahonorna i streetgolfen gett han det namnet nu.

1 kommentar:

  1. Det var precis detta som en marathonmamma ville läsa, vilka vackra ord........

    SvaraRadera