söndag 31 januari 2010

Vi är några jäfla estetare

Under vår bakisdag så hann jag och Frida med ett "estetjävlaflowmoment" där vi delgav våra senaste låttips till varandra. Jag ba; -"Lyssna på den här låten, så jävla skön". Och Frida ba; -"Alltså helt sjuk bra låt". Sådär höll vi på ett tag innan vi kände en stor uppgivelse. Jämt då vi anordnar fest och har finslipat schysstaste spelningslistan ever så vill alltid minst 90% av resterande delen av sällskapet ändra. Då kom vi på idén att vi borde anordna en fest där sådana som har likadan musiksmak som oss endast får komma. Idén var helt sjukt bra tills vi insåg att det skulle bli lite folktomt. Ja, det är ju jag och Frida då. Sen har vi Elin också men nu bor hon i Göteborg så då sket det sig. Min hund Bira kan ju i och för sig också vara med eftersom hon inte lärt sig att ändra låtar på datorn ännu. Men det blir ju kul. Jag, Frida och Bira. Kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar